Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> -

Stalkers

Satt och kollade på tv3 programmet stalkers som gick kl 9 ikväll, och jag tyckte att det var riktigt scary men bra att dom visar! 
Det är nog kanske en varning för de som stalkar att dom kan bli hittade och att man kan få fängelse för det. 
 
Jag skulle nog bli riktigt rädd ifall någon sånt hände mig och så skulle jag nog berätta för alla jag kände så ifall något händer att jag försvinner eller något så kanske de är anledning, kanske kidnappning eller vad som helst. Jag skulle självklart spara allt och anmäla efter ett tag, men absolut inte svara eller ge någon uppmärksamhet eller respons i huvudtaget. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0