Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> -

Helt slut!

Inte min tur dag iallafall. I förrgår hitta jag en spindel i mitt rum, faktiskt ganska stor spindel! & jag hatar spindlar. Jag hann inte döda den ( nu finns de säkert vissa som tänker " VA?! döda den?! " JA! jag dödar spindlar om dom är inomhus.
Men iallafall, den sprang under skrivbordet så jag hitta den inte sen & inatt drömde jag om den dära jäkla spindeln & att den kunde hoppa en meter upp i luften. Så vaknade jag i morse vid 6 tiden & trodde att den var i min säng. Det klia överallt & kändes som om det gick på mig. Så gick upp & tände lampan för att kolla om den var där. Jag hitta den inte så gick & la mig igen vilket var jävligt korkat gjort av mig. Jag vaknade klockan 8 & de e då jag egentligen bör åka till skolan. Men jag hann iallafall! gjorde mig i ordning på en kvart! vilket måste vara rekord & efter att ha åkt halva vägen kom jag på att jag börjar senare! Så lite tur hade jag iallafall!

Hade idrott som sista lektion & de va bland de jobbigaste jag var med om, Men ja försökte att inte ge upp & jag lyckades helt okej. Men börjar känna i kroppen redan nu att jag får ont i morgon. Men jag ÄLSKAR träningsvärk! Nu tycker ni säkert ja e dum i huvudet som tycker det. Men jag gillar de faktiskt!

Aja, ingen pallar läsa allt detta tråkiga ja skrivit haha men ska iallafall sova nu!
Hoppas ni hade en bra dag!´



HAHA bjuder på denna gamla bild!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0