Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> -

Tappar läsare/ Jag vill ha

Jag tappar läsare & några har också sagt till mig att de tycker de e jobbigt att gå in på min blogg pga att de kommer fram en ruta så de tar ganska lång tid att gå in på min blogg. Hörde att någon data stängs av varje gång den går in på min blogg. & ja håller med att de e riktigt drygt men jag vet inte hur ja ska få bort den dära rutan som gör så att de hackar. Men ska försöka fixa de nu när jag har lov! Så kanske ni orkar gå in & läsa min blogg igen hehe :)



ÅÅHHH!! Jag vill ha den hära söta promenadbandet!!

Men de e nog mest för att de e rosa haha. Nackdelarna med de e nog att man inte kan springa på de, för de e så svagt för de & läste massa komentarer om att motorn började brumma efter 20 minuter & att de luktar bränt för att motorn är för klen. Så jag blir lite skeptiskt men mest för att man inte kan springa på det. Jag får skit ont i knäna efter att gå långt i en rask takt, så ja springer hellre! Men får se! ;) Har redan en crosstrainer & en grej som finns på gym som man gör situps med men vore kul med ett promenadband.

Det här promenadbandet kostar ungefär 4.300 kr om man beställer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0