Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> -

Orphan

asså fyfan! sjukaste film jag har sett! vidrigt barn! en unge som är helt jävla störd! asså jag vet inte vart jag ska ta vägen , jag sitter & skriker & håller på att gråta för jag vet nte vad jag ska göra! & pappa & malin skriker " Emma, det är inte på riktigt det är bara film! " men vafan! finns ju såna här störda barn på riktigt! asså jag skäms! jag skäms över den dära jävla ungen! skulle jag ha ett barn som höll på sådär asså jag svär jag skulle skjuta den där ungen!!!!!!!!!
Jag har aldrig i hela mitt jävla fucking liv varit så här arg över en film! men asså om mitt barn skulle hålla på sådär eller ens betee sig sådär så skulle jag göra mig av med de direkt! asså visst vissa kommer nu tycka att jag är störd i huvudet som vill göra så men jag är helt jävla ärlig! & pappan som inte bryr sig eller ens verkar vilja göra något åt de skulle jag göra mig av med direkt! för han är ju också lika störd i huvudet! FYFAN!!!!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0