Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> -

R.I.P Playahead


Nu är " pea" borta. Det gör inte mig så mycket eftersom jag aldrig är inne där längre men självklart är det lite synd att det är borta nu. Jag satt jämt & var inne där förut.
Men jag loggade in där för några veckor sen & då har jag fått ett medelande från en kille det stog " Hej sötis, är allt bra med dig? "
Först blev jag lite glad haha men när jag gick in på hans sida så stog det att han var 20 år gammal! Då blev jag bara äcklad. I ju för sig så står det att jag är 19 men mitt bloggnamn stog där & han sa att han hade varit inne på min blogg & så. Men vafan, man ser ju att jag inte är 19 ? eller ?
Men iallfall, jag svarade inte på hans medelande utan bara ignorerade det. Men egentligen. det är ju helt sjukt! Att dom sitter inne på Playahead & snackar med massa tjejer. Snacka om att inte ha något liv. Vad döljer dom egentligen om dom sitter & vill träffa tjejer på pea?




Kommentarer
Postat av: evelina

sv; härligt :) ja, det är en hel del faktiskt... men nu börjar den äntligen smälta!

2010-03-02 @ 14:00:39
URL: http://evmano.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha, men du, han kanske inte heller skrivit hur gammal han var egentligen ;) du hade ju inte gjort det så.. ;p

2010-03-02 @ 15:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0