Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> -

home sweet home

Fyfan säger jag bara!
( För att göra lång historia kort så skiver jag ner lite hur min kväll varit, skulle ta tusen år att förklara annars!)

Jag hade gjort mig klar & allt för att gå till bussen till stan. Bussen som jag skulle ta gick fem i men den kom inte så då tänkte jag att jag kan ta bussen som gick sex minuter över. Men den kom inte. Sen när klockan var sexton över kom den, GRATTIS....
Men iallafall jag satt på bussen & den stannade inte där jag skulle av & det var fler som skulle av där på samma ställe som jag. Så gick av vid stationen istället & försökte skynda mig så gott som det gick till storatorget för att ta nästa buss till gottsunda. Men möter massa ambulanser & skit på vägen så antagligen hade det hänt något. och min mobil börjar bli riktigt konstig så den blev för kall så den la av!! jag fick panik för jag hade inga andra pengar utan jag betalar med mobilen. Som tur var är att bussen var försenad så jag hade lite tid att värma min mobil & försöka starta den. Men tror ni att den startade..?
Nej det gjorde den inte! Så stog där i tjugo minuter tills jag gav upp & GICK hem igen!
Snöade innanför jackan på mig, mina skor blev jätte blöta & det gick igenom skorna!
Det gick massor med folk i bredd & jag höll på att bli tokig! dom gick skit sakta & jag kunde inte gå förbi dom. Första gången gick jag ut på vägen & förbi för det kom ingen bil. Sen andra gången var dom tre st som gick i bredd så jag blev så jävla förbannad & bara gick rakt igenom dom!
Självklart blev dom lite sura men det skiter jag i, hur fan tänker man om man går tre i bredd på en smal väg & skit som sakta som sniglar?



Aja min kväll blev inte så lyckad men nu är jag iallafall hemma & ska ta ett varmt bad!
Hoppas att eran kväll varit bättre än min :)




Puss




Veckans blogg!



http://amandaalllinger.blogg.se/


Kommentarer
Postat av: Linnéa

svar: tack detsamma! :) ja allt är bra med mig, själv då? kram

2010-01-27 @ 20:29:47
URL: http://linneadahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0