Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> -

Packat & klart

Igår somnade jag vid 18 tiden i soffan. Mamma kom hem vid 19 tiden & väckte mig. Gick & la mig i sängen sen & sov till klockan 9 i morse. Idag har jag städat & & dammat. badade nyss, riktigt skönt när det är lite kallt.
Packade klart allt som jag ska ha med mig till pappa. Min farmor hämtar mig,Malin & Elias vid fyra tiden & då åker vi hem till henne. Sen hämtar pappa oss där & sen åker vi & hämtar Svea.
Jag satt & kollade på Mannen som talar med hundar igår & kom på att det var länge sen vi tog hand om svea, så jag ringde Malin ( ägaren) & frågade henne om jag kunde få ta med henne till pappa & ha henne till på Fredag. Så nu ska hon bo hos oss i en vecka. Ska bli riktigt kul.
Mamma & Malin åkte nyss till stallet så jag är hemma med Elias & han BARA sitter & kollar på tv, grejen är den att han kollar på program som han redan har tittat på flera gånger innan. Skulle inte kunna kolla på samma program flera gånger.

Men nu måste jag göra annat, Ha det bäst




Puss
/ EmmaMariaStenius

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0