Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> -

The sisters

Åkte till Mormor för hon fyllde år igår,Grattis henne!
Sen gick Malin,Jag & Elias ut för att gå till en lekpark & sen var jag med Rebecca.Har inte träffat henne på ett år typ.Vi gick för & kolla lite på kaninerna sen till en annan lekpark & min lilla söta....verkligen lillebror bara gnällde & ville tillbaka & Malin ville inte de -.-
Men sen gick dom,Rebecca & jag gick runt & tog kort & så som vi brukar, tills Rebecca får värsta akut till toan HAHA.Så vi knackar på hoss en gammal gubbe som var jätte snäll & hon gick på toa medan jag stog & väntade vid dörren.Sen hör man dörrhandtaget som rycker&rycker så jag börjar skratta lite & sa till honom " Hon kommer nog inte ut" sen börjar hon rycka ännu mer & jag höll på att dö hahahahahahah.Sen börjar han också skratta & Rebecca bara är där helt inlåst.men sen öppnade han åt henne xD.
Sen gick vi till några med kattungar & frågade om vi fick klappa & så snälla som vi e så fick vi självklart de HAHA.
& dom var helt sjukt söta!!! Jag ville ha en :(
Sen ringer mamma mitt i allt & säger att jag måste gå tillbaka.Men bestämde att jag skulle sova hos Rebecca.
Sen gick vi hem ett tag & Rebecca fixade lite mat & jag gosade med hennes underbara hundar.
Sen gick vi ut ett tag till & mer kort blev de.( laddar upp några senare)
Smsade nästan hela natten till typ halv 3 för mej men rebecca somnade vid 2.Jag vaknade vi typ 7 tiden & då åt vi frukost.Sen gick vi till bussen & åkte in till stan.Sen gick jag hem i sommarvädret.







Mer foton kmr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0