Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> -

Panikdag

bara massa stress idag!Mamma skulle till jobbet idag,Elias på dagis & malin gick ut med kalle medans jag sov imorse.Så jag gjorde mej i ordning & duschade & så.Sen åt jag frukost & sen gick jag ut med kalle vid 13.00 tiden.
Släppte lös honom i stabby skogen o börjar dricka & jag tänkte han lägger sej säkert inte ner,men självklart gjor han de! så jag var tvungen att dra upp honom & börja gå hem.Försökte torka honom i trappan men allt satt kvar så jag ropade på Malin & hon hjälpte mej med att försöka bära honom i badkaret men han ville inte de,nej så jag tog ut honom på balkongen & då blev hela golven fullt med tassar.*suck* så jag var tvungen att ta bort det på direkten,sen försökte jag ta bort all smuts på honom & använde mitt hundshampoo som jag har till Mimmi o tvätta de med men det gick  juh skit dåligt,så jag ringde mamma & fråga hur jag skulle göra.Hon bara blev arg -.-
Så vi tog kalle till badkaret igen....& kämpade med att lyfta i honom,och DET GICK!
Så jag började tvätta honom.Nu har jag precis tvättat golven,dammsugit & massa..
Snart kommer väl mamma hem.

Hoppas allas dag har vart bättre än min!:D

pussspussss/ E.S



Kommentarer
Postat av: Anonym

Stackars dig som har haft en sån jobbig dag. :P

2009-06-18 @ 10:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0