Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> -

God Jul

God jul allihopa! Hoppas att ni hade/har en bra dag/kväll. Det har jag haft iallafall. Första julen hos mamma i år. Det var väldigt kul & har fått massor av fina paket. Jag har ätit så himla mycket, allt som jag ätit brukar jag äta på en vecka. Är så mätt & mår så illa. Men det var värt det haha. Elias fick några lego grejer av mig. Malin fick badpärlor & brusbollar. Mamma fick en spikmatta. Hoppas att dom blev nöjda. Några saker som jag fick var ansiktsinpackning & hårinpackning & blev så sugen på att bada så när alla hade gått hoppade jag in i badet,mitt ansikte blev verkligen lent & håret tjockt & mjukt. Mitt hår haqr slitits jättemycket på grund av att jag plattar det varje dag.
Jag blev skit trött nu efter allt & kommer nog sova gott inatt. =)


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0