Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> -

"Suck"

Gud vilken härlig dag! den här veckan har varit underbar. Idag började vi tjugo i tio. Jag tog bussen till stan med mina jättehala skor & frös häcken av mig av att vänta på bussen. Men behövde inte vänta då länge. Mina & Gerda gick på lite senare så vi satt & babblade lite tills vi skulle av. När vi kom dit så säger dom att teatern är inställd. Vi trode självklart att dom drev som vanligt. Men sen sa dom att marie hade ringt & sakt att den var inställd.( marie är alltså våran lärare). Så självklart blev vi lite förbannade. Jag började smsa mass folk & berätta men tydligen visste dom redan om det. Så vi skulle börja tio över tolv i stället.
Men jag & Tove gick på stan istället för att åka hem. Tror jag gjorde av med över tusen spänn hehe. Men jag är skit nöjd med mina köp.
Jag köpte örhängen,en hoodtröja,en blus,en väska,läpplans & mascara.
Jag är riktigt nöjd med allt som jag köpte.
Hade bara en lektion idag & den lektionen tillbringades i datasalen.
Nu sitter jag hemma i myskläder & kollar på tv.



Örhängen gina tricot 79.50 kr



Beige blus, gina tricot 149 kr



hoddtröja från cubus, 249 kr



Väska från accent, 399 kr



Vattenfast mascara från hm, 159 kr.
Rosa läppglans från hm, 95 kr.


Kommentarer
Postat av: Joel

Svar : jodå det är fint med mig :)Kramis

2010-02-02 @ 15:04:34
URL: http://konzo.blogg.se/
Postat av: Tojjvvee

haha, du hade inte något tue eller. Haha hundra spenn rabbat xD och sen tio kr på veäskan :D sen gratis lunch :D (av mig ) (A)

2010-02-02 @ 16:35:35
URL: http://tovearbstigholm.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0