Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> -

Man vet inte vad man har fören det är borta

Igår gick jag & la mig direkt när jag kom hem vilket var vid tolv tiden. Somnade kanske halv ett & vaknade vid ett! Jag är skit trött & jag är jävligt glad över det för då vet jag att jag kommer somna ganska tidigt idag. Det är skola i morgon &  är inte ett dugg nervös! känns bra men är rädd att all nervositet ska komma i morgon istället. Jag hatar att vara nervös, jag får panik & vill bara springa iväg långt åt helvete! Men det som är emst jobbigt med att vara nervös är att jag  ibland kräks hehe trevlig information, visst? haha nej men det är jävligt jobbigt faktiskt, men så är jag ju smart & inte äter innan jag vet att jag kommer bli nervös!

Men jag är skit nöjd med mitt val på gymnaiet, Stylist!!





Första året på gymnaiet, shit asså!


Kommentarer
Postat av: S

det kommer så skitabra gumman!

2010-08-17 @ 18:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0