Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> -

Tisdag

Skola som vanligt & slutade tidigt. Gick hem & satte på mig mjukiskläder pallade verkligen inte ha något annat. Sen åkte mamma & jag till Pia & klippte oss. Medans mamma klippte sig satt jag & funderade på hur jag skulle klippa mitt hår. Jag ville ha mitt långa hår kvar endå.
Självklart men det bara topparna, hon ville klippa av 2 cm men det blev 1,5 cm :)
man ser lite skillnad men inte mycket alls. Sitter just nu & skriver min svenska uppsats har skrivit snart tre A4 papper & mer blir det nog. Vi ska skriva om Ryska revolutionen.
Idol skulle jag ha kollat på men nej det blir nog inte av, har för mycket läxor. Skönt med sista dagen i morgon den här veckan + att har två veckors prao efter. Ska prao på mitt gamla dagis :) 
 Mamma ska åka bort också så bor hos pappa i en vecka från Tisdag till Tisdag.

Nu måste jag fortsätta med min uppsats,  suck

Beso
 / Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0