Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> -

läskigt!

Min mamma ringde för några dagar sen & sa att hennes jobbar kompis barn hade blivit jagad av en gammal kille i bil & frågade om hon ville följa med i bilen så får hon pengar eller nåt sånt & sen dess har jag försökt att gömma mig varje gång det kommer en bil.
Jag var ute nyss & när jag nästan var hemma såg en bil köra mot mig & jag visste inte vart jag skulle gömma mig så jag gick snabbt. Han körde någon liten risig bil & såg gammal ut med en skabbig jacka på sig.
Jag är hundvakt nu åt Svea, hon är en Golden retriver & jag var ute med henne.
Han stannar bilen bredvid mig & sa att han letade efter en exakt likadan hund som Svea,han frågade om jag sett den. Jag sa Nej. Sen frågade han mig om hur man kunde få tag på en sån hund. Jag sa att jag inte visste det. 
Såklart sätter sig Svea ner för att göra sina behöv & jag försöker verkligen dra iväg henne. Han bara sitter & tittar & sen frågar mig Vart jag kommer ifrån & vart jag bor. Då drog jag tag hårt i Svea koppel & jag ser hur han bara glor & verkligen väntar på ett svar. Sen när Svea lyssnade på mig sprang jag ner på baksidan där jag bor.
Asså jag vet inte riktigt om han verkligen menade att han letade efter en hund eller inte. Men jag tänkte ALDRIG svara på hans frågor eller stanna kvar. & om han nu letade efter en hund så lär han ju inte fråga mig vart jag bor.
Jag blev faktiskt rädd.


Kommentarer
Postat av: Filip

lova mig att du ska ringa mig nästa gång!

2009-10-30 @ 00:12:11
URL: http://filipgardenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0