Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> -

God Natt

Var ensam hemma några timmar då Mamma, Malin & Elias var på bio & kollade på filmen upp.
Jag kollade på the hills & någon film som jag inte minns namnet på. Har kollat igenom gymnasiepapprerna från mässan & jag vet verkligen inte vilket gymnasium eller vilken linje jag ska välja, det finns så mycket man kan välja mellan. Har inte så lång tid kvar innan jag måste bestäma mig.
Men nu ska jag gå & lägga mig.

Ha det bäst, puss

/ Emma


Kommentarer
Postat av: Jenny

Sv: Jo jag vet, jag hade samma problem! Man har alldeles FÖR mycket att välja på! Men jag valde sam ekonomi just för att jag inte vet vad jag vill jobba med, då kan jag söka vidare till i pricnip vad som helst senare, eftersom det är så brett. Men annars är det också väldigt smart att välja något man är intresserad av, så att inte dina tre gymnasium år blir en plåga liksom, det ska samtidigt vara roligt och man ska framförallt trivas!

Kram

2009-10-17 @ 23:43:21
URL: http://typjennny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0