Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> -

Fredag

Sista praodagen idag, lite trist faktiskt. visst man tröttnade lite att bara glo på barnen så att dom inte gjorde något dumt, men endå var det ganska kul. Jag fick massa teckningar & kramar när jag skulle åka. Fick en doftljus också. Mamma hämtade mig & vi åkte & handlade. Sen packade jag & pappa kom & hämtade mig,Malin & Elias. Så nu är jag hoss pappa & ska vara här till Måndag. Skolan börjar då också, vet inte riktigt om det blir så kul men..Blir nog stan med Tove på måndag tror jag, om det inte blir några ändringar. Sen har vi Spanskaprov, måste plugga som bara den nu i helgen.
Men ska kolla klart på Idol nu, puss


/ Emma


Kommentarer
Postat av: frida

palla spanska prov, när har vi det ? -.-

2009-10-09 @ 22:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0