Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> -

Helgen

I lördags var jag i sthlm hos min moster & hjälpte henne med att flytta och packa upp saker.va där tidigt på morgonen till klockan 17.00 ungefär.
I söndags var jag i stallet & var stallvärdinna.Varit tråkigt väder hela helgen.Det tkr vi inte om!
Idag sov jag till 8.24 & gick upp & duschade,sen gick jag till mammas jobb så gick vi tsm till tandläkaren.Jag var skit nervös haha men det gick bra,inga hål :D har aldrig haft heller så jag är ganska stolt.Sen gick vi till Dragon palace & köpte sushi & åt det på mammas jobb.Vet inte om jag går hem snart men tror jag stannar.
Hoppas att alla haft det bra i den regniga helgen!

Puss&kraam / EmmaStenius


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0