Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> -

Vad gör jag ens här?

Jag gör ju inte mer nytta än onytta? Jag är bara i vägen och gör fel. Jag tänker inte och jag förstår inget. Jag är bara något man har, något man har utfall att man vill säga något som ingen annan vill höra, någon man kan göra vad man vill med för om man skulle göra sånt mot andra så skulle dom gå ifrån, men inte jag?

Just nu är jag riktigt ledsen att jag inte vet vad jag ska göra, hur jag ska tänka, vad jag ska säga, hur jag ska säga.
För jag har ingen aning vad jag har gjort för att kunna få de jag får tillbaka, tydligen så har jag gjort något riktigt illa. För de enda jag får är någon som behandlar mig som någon man inte känner, som om jag bara är där men finns inte. Att jag är någon som man bara skiter i om jag gjort fel eller likadanas. Att de inte ens är värt?

Jag har alltid vart en sån som ska prata för att lösa saker, inte bara sitta tyst och att det blir bättre med tiden.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0