Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> -

Svar från Frågestunden!

Fråga av: Angi

varför började du blogga från första början? :)
vad tkr du är roligast med bloggen?

SVAR: Jag minns inte varför men tror det va att en kompis hade de & då tyckte jag att det verkade vara en kul grej :) Då gick jag i sexan tror jag.

Det roligaste med att blogga är nog att man får dela med sig av sin vardag & får snälla komentarer som peppar en om att man vill fortsätta blogga! :)


Fråga av: Benita

Hur gammal är du? =)

Svar: Jag är 16 år gammal:)


Fråga av: FAAKIE

Vad är det bästa med att blogga? :)

Svar: Det är alla supergulliga komentarer som gör att det är bäst! Men också att man kan tjäna pengar. Att man kan skriva av sig om man tex tycker något är jobbigt.


Fråga av: Mooommnbei ( ingen blogg? )

1- Vart bor du?
2- Vilken skola går du i?
3- om du går i gymnasium i så fall vad pluggar du till?

Svar: 1- Jag bor i Uppsala :)
2- Jag går i fyris skolan
3- Jag går Stylist linjen!! :D

Fråga av: Claudia

Vad är ditt intresse?
Vad är ditt mål med ditt liv?
Vad tycker du om ditt liv?

Svar:
1- hmm..jag hänger nog mest med kompisar, typ går på stan, är ute om kvällarna.Bloggar.
håller ibland på med hästar, jobbar som ledare i gymnastik :)

2- riktigt svår fråga...haha min dröm skulle nog vara att bli en känd stylist som bloggar haha! Men tror jag hamnar i en vanlig make-up artist affär & bloggar som vanligt & bor i en lagom stor lägenhet tillsamans med en hund & kanske en pojkvän.

3- Jag älskar mitt liv till HUNDA procent! Visst man har vissa dagar då man är lite deppig men jag gillar allt jag äger & alla runt omkring mig!

Fråga av: Anonym

Vilka bloggar läser du?

Svar: Jag läser kanske runt 20 till 25 bloggar!! Men dom jag gillar mest är nog, Kenzas blogg, kissies, dessies,isabellestromberg,bunnys, tyras, conler,emmelist,febbs,dollyblond m.m

Fråga av: Annica

1- Vad har du för betyg?
2- Röker/dricker du?

Svar: 1- Jag tycker jag har lagom bra betyg men skulle ju såklart kunna göra bättre om jag verkligen orkar & vill. När jag gick ut nian hade jag 3 eller 4 VG & resten G.

2- Jag röker & det är inte jag stolt över, såklart vill jag sluta men känner mig lugn, för jag är en ganska stressig person som jagar upp mig i onödan väldigt lätt. Men rökningen är aboslut något som jag inte tänker hålla på med allt för länge, visst det kommer bli svårt. Men om jag verkligen vill så kommer allt att gå! det är så jävla mycket pengar som jag gör av med på bara cigaretter, jag kan göra så mycket annat för dom pengarna egentlien.
Om jag dricker, där har jag ingen komentar men jag kan iallafall säga att jag har druckit....


Fråga av: Tessu såklart! ( det här är alltså min kompis, Theresa som tyckte hon va lite lustig nu..) haha

Svar: jag såklart att jag är en pussgurka!! i alla lägen hahaha! :D
( För er som undrar vad de handlar om är en ganska lång historia som är lite rolig, men orkar inte berätta just nu! )





SÅ det va alla frågor, hoppas ni fick de svar ni ville ha! :)

Ha det bra
kram

Kommentarer
Postat av: jenny

sv: haha okej ;)

2010-09-11 @ 12:05:45
URL: http://jjennybrostrom.blogg.se/
Postat av: fowzie

hahaha ganska logiskt att du fyller 17 nästa år om du e 16 nu, bra svar :):)

2010-09-12 @ 10:43:40
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0