Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> -

Paddla kanot!

Kom nyss hem, paddlade på idrotten tillsammans med Linn,frida & Emma. Skit kul! Min mobil har varit död hela dagen så fick inte kontakt med dom som jag ville idag! vilket jag blev ritkigt irre på! Men allt löser sig alltid som vanligt. Åt middag med tjejerna efter skolan skit gott & mysigt var det.

Kom hem vid sju tiden & hade varken nyckel eller batteri på mobilen & ingen var hemma. Så fick sitta i en & en halvtimme ute & frysa häcken av mig bland alla jävla mygg!



Bilder från dagen kommer senare!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

saknar dig emma :(

2010-09-08 @ 14:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0