Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> -

Drick vatten! Ät mat!

herregud vad jag har hört de där så jävla mycket! Jag äter NÄR jag är hungrig! Jag dricker NÄR jag är törstig!
så trött på att folk tjatar! dom kan väl sköta sina egna liv! jag ´mår bra & äter bra & dricker bra! det gör jag. Jag äter kanske bara inte lika mycket. men jag äter iallafall tills jag blir mätt.
Får ont i huvudet kanske ofta & de beror på att jag sover jävligt dålig. Jag har svårt att somna på kvällarna & går upp för tidigt på mornarna. Jag har för höga krav på mig själv & vill att allt ska bli perfekt fören jag kan förtsätta men något annat. jag vet det. Men låt mig hålla på så då? får jag inte bli nöjd eller ?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0