Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> -

Svar till : Anonym



Jag har nog svarat på den här frågan miljontals gånger, har egentligen inte någon ork & skriva om men eftersom jag är så otroligt snäll så tänker jag skriva om det IGEN haha :)

Vill du tjäna pengar kan du kika in & kolla på Bloggpartner.se där jag tjänar mina pengar. Du kan också kika in på lnkjuice.com.
Jag brukar hålla koll på min statistik på tailsweep.com det är en riktigt bra sida, där kan du se vart alla dina läsare kommer ifrån & hur dom hittar till din blogg :)

Jag har inte kollat hur mycket jag tjänar på hur länge som helst. Brukar bara logga in & sen se hur mycket jag har.
På bloggpartner kan du bara ta ut pengarna när du har tjänat upp det 350. Du kan alltså inte ta ut pengarna innan du tjänat upp till den summan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0