Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> -

kul....

verkligen kul kväll! skulle ha hållt mig inne..

grejen är den att jag inte ens har gjort något fel..du misstolkade allt. Vi pratade om något helt annat & sen kom du in & sa något som jag inte ens hörde & sen bara gick du ut! & när jag försöker prata med dig så vill du inte ens prata? eller kanske inte ens lösa de? helt enkelt bli av med mig? om det är så,,så varsegod! men jag vill inte att det blir så. jag älskar dig & kommer göra de hur länge som helst. Men om jag inte ens får berätta om de jag pratade om så blir de ju svårt...


KUl att jag inte kommer kunna sova nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0