Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> -

Dålig uppdatering? I KNOW!

Har varit pissdålig på att uppdatera & mina läsare har inte direkt stigit men vet ni vad? det skiter jag i!

 Jag är fortfarande skitglad över att vissa fortfarande läser min blogg trots över min kassa uppdatering. Jag strävade förut efter att få en så bra blogg som möjligt & tjäna mycket pengar,  nu skiter jag fullständigt i de för jag har ingen tid & tjänar pengar på bloggen gör jag ändå.
Jag skriver när jag vill, har lust ork eller tid. & det är ju självklart tråkigt om visa läsare försvinner men jag blir glad över om jag bara har 50 läsare för det är alltid något! Så om de skulle sjunka till 50 så skulle jag fortfarande vara glad över det! & det kanske till & med får mig att bli mer peppad över att blogga mera för att kanske få tillbaka läsarna eller hel enkelt få nya läsare!





Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur tjänar du pengar på bloggen?:) hur mycket?



Svara gärna i ett inlägg, du vet, svar på tal för det är säkert fler som vill veta:D

2010-11-03 @ 11:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0