Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> -

Tisdag

Kom precis hem & har duschat. Är trött skulle kunna somna när som helst.
Va & solade idag & efter det gick vi runt lite på stan. Köpte några tröjor & är ganska nöjd med dem. Att skolan har böjar är väl inte direkt superkul men helt okej.  Lite kul att träffa de som man inte har träffat på lovet. Fick en läxa som vi ska göra så är väl bara att börja med den idag då. Mycket skratt som vanligt idag men det är väl inte så förvånande. Innan vi åkte till stan så hade jag självklart glömt pengarna hemma...som vanligt kanske. Men sen när vi gått upp för trappan hemma för att hämta pengar så stannar jag upp, börjar skratta & tove undrar vad jag skrattar åt. Sen kollar jag på henne & hon direkt " Nej emma! säg inte att du glömt nyckeln nu också!"
& jo självklart hade jag glömt nyckeln. Så vi satt i trapphuset & snackade & sjöng & hälsade på grannar som skulle ut. Vi satt där i någon halvtimme tills malin kom. & hon undrar varför vi satt där så det var bara att förklara. Men vi kom iväg iallafall.

Min blogg.....ja vad ska man säga....JAG BEHÖVER HJÄLP! Typ nåt sånt..Kan ju inte säga att den ser bra ut just nu. & äntligen fattat grejen med reklam men nu är det bara resten kvar. Designen & headern. Om någon är supergullig & skulle vilja fixa eller hjälpa mig är det bara att mejla på EmmaMariaStenius@hotmail.com
Det vore supersnällt, men jag får jobba vidare med den än så länge. Hoppas att ni hade en super bra dag idag!





Puss

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Ja, fy. Jag har också cellskräck. Usch.



Här är allt jättebra, och med dig? =)

2010-01-12 @ 21:28:44
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Yoana

Söt blogg:D läget?

2010-01-13 @ 01:07:25
URL: http://yoanainaction.blogg.se/
Postat av: yoana

oo tack så mycket!:D härligt å höra! jo de är bra! lite ont i huvvet bara:P

2010-01-13 @ 18:24:45
URL: http://yoanainaction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0