Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> -

13/1-10

Tänker fortfarande att det är 2009. Skriver man på papper eller ska fylla i något så glömmer man bort vilket år det är. Jag skriver fortfarande 09. Men vänjer mig snart antar jag.
Är sjukt trött så ska sova snart, läsa lite bloggar & plocka ordning lite som ska med i morgon till skolan. Har tex gympa & lite saker tills i morgon som ska med.

Jag brukar inte gilla att gå till skolan, brukar tänka " åh nej jag orkar verkligen inte". Men jag har nog sovit ut på lovet även fasst jag gått & lagt mig sent & vaknat sent. Så är jag endå väldigt glad på dagarna & mår mycket bättre. Har bättre självförtroende & känns som om jag lyckas med saker nu än vad jag tyckte förut. Visst har jag lite saker som jag fortfarande går runt & tänker på & som jag undviker & så. Men mår bättre & fokuserar på skolan nu. Har räknat mina poäng till gymnasiet & nja lite bättre skulle jag vilja ha. Jag kommer visserligen in på gymnasien jag vill gå på men det betyder inte att jag bara ska chilla på tektionerna. Utan jag SKA jobba hårdare & få ännu bättre.  Det här är då det jag känner nu, i morgon kommer jag tänka lite annorlunda men ska försöka att fixa allt.  
Det skadar inte att försöka! 






Puss


Kommentarer
Postat av: Madicken

Hhaha härligt ;) Det är okej här <.9 Med dig då? :D

2010-01-14 @ 09:17:12
URL: http://conler.blogg.se/
Postat av: Jennie

sv: nejdu, det är inte skönt! okej att man slipper skolan, men du har INGENTING att göra om du inte har något jobb. som jag. jag har inget jobb och har inte haft sedan studenten heller, så arbetslösheten är stooor! arbetsförmedlingen gör inte ett skit heller tyvärr...



du vet ingen som vill fräscha upp sin bloggdesign?

allt är fint med mej!

gör du?

kram

2010-01-14 @ 12:57:10
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0