Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> -

Shopping

Kom hem för en stund sen, har shoppat massor! =) Har märkt att jag handlar kläder en gång i veckan!! Kanske ska sluta med det & jag har ingen aning om vad alla pengar kommer ifrån heller!
Men iallfall, gick till banket & skrev på papper  & grejer.
Köpte sushi & nu är jag mätt & belåten.


Örhängen,ringar- 49 kr                         Örhängen,olika färger- 89 kr   
        Gina tricot                                 Gina tricot



Mörkblåa jeans, Vila - 249 kr



Svart tjocktröja, Stadium- 249 kr


Tröja, gina tricot- Rea 49 kr! dock var den lite för stor,men det funkar


Leggins, Vero moda- 179 kr, Har redan såna men köpte nya eftersom
dom andra var för stora!


Sen köpte jag ett vitt linne från Gina tricot för 99 kr!



Kommentarer
Postat av: Ellen you know ;)

Snyggt Emma! ;P

2010-02-26 @ 21:45:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0