Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> -

My super sweet sixteen!

Grattis till mig! =) Ett grattis är jag väl endå värd?
Blev väckt av mamma & Malin som kom in & sjöng för mig :) Fick hårinpackning, ansiktsinpackning & lite krämer. Öppnade min farmors present & i den fanns det en parfym =)
Skoldagen gick bra trots min hårfärg hehe, men ska färga om idag. Fick söta sms när jag vaknade.
När vi hade gymnastik fick jag reda på att våran gymnastik lärare Simone fyller år idag också. Jag blev riktigt chockad faktiskt. Dom sjöng för oss.Min mosters kille fyller år idag också. Vi hade idrott med den andra nian & vi vann stort. Hade innebandy & vi vann med 12-0.
Killarna i klassen blev förvånade haha.
Men nu tänkte läsa lite bloggar, har inte suttit så mycket vad datorn den här veckan. Känns lite skönt faktikst!
men aja, hoppas att ni har haft en bra dag!



Plockade ner julgranen idag från klassrummet





puss

Kommentarer
Postat av: Bellezza

japp jag lägger till dig nu :)

2010-02-04 @ 17:46:40
URL: http://bellezzaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0