Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> -

Bring it on

Vad blir ditt namn baklänges? amme
Har du gjort en snöängel i år? Yes
Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus? Ingen aning, någon vecka när jag föddes?
Platt eller lockigt hår? Både och
Är du kär i någon? Nopp
Vad gör du när det regnar? Försöker hålla mig inomhus
Har en dröm gått i uppfyllelse? Yes
Vad har du för startsida på internet? Blogg.se
Vem ringde du senast? Malin
Har du haft vattkoppor? Ja
Har du någon gång testat karate? Nopp


Vilken mobilringsignal? Rihanna-photygrapy

Minimorötter eller pommes frites? Minisar =) 
Första sporten du gick på? Gymnastik i think
Vad längtar du mest till just nu? Sommaren helt klart! 
Hur gammal har du tänkt bli? typ 70? Vill verkligen inte bli gammal
När åt du senast en fiskbulle? två år sen? äckligt äckligt
Vad drömde du inatt? I don´t remember 
Vilken tv-serie är bäst? Vänner,desperate houswives,glee
Kan du gå ner i spagat? Nästan så :)
Vad åt du senast?  Mysli
Höga eller låga strumpor? låga


Vad är du mest rädd för i hela världen? Att bli blind eller att bli av med en arm eller ben
Har du varit kär i en kändis? vem har inte det?


Läser du på baksidan av mjölkpaketen? de händer
Röd, grön, blå eller gul mjölk? Grön
Vad har du för färg på ditt påslakan? vitt
Vad ska du döpa dina barn till? haha tänker jag inte säga 
Sommar eller snö? sommar!
Bikini eller baddräkt? Bikini
Snyggaste läraren? HAHAH men nej 
Är du mörkrädd? som fan
Har du någon gång haft på dig ett par kallingar? haha nej 
Riktig gran eller plastgran? riktig
Tänt eller släckt när du ska sova? släckt,
Godaste drickan till frukosten? Kaffe?
Senast utlästa bok? Senast utlästa bok är Sune för två år tillbaka haha. Inte läst ut någon annan. På början bara böcker utan all ha läst ut dom


Vem kramade du senast? haha kevin tror jag ?


Älskar du att sjunga? Jag älskar att sjunga! Även fasst det låter förjävligt


Vill du bli president? nepp
Har du spelat kille i en teater? yes
Duscha eller bada? bada
Kan du ditt mobilnr utantill? Eh ja


Har du tråkigt? Ja,varför skulle jag annars göra den här?


Har du gråtit i skolan nån gång? Japp.


Stockholm city, Metro eller .SE? öh


Hur tar du dig till skolan? går


Har du någonsin sminkat dig som punkare? haha ja
Sjunger du på toa? hahaha


Vilken färg har din jacka? svart,


Använder du långkallingar? i vissa speciella fall


Är du höjdrädd? lite


Vilket land vill du åka till? Spanien


Vad var det senaste som fick dig att skratta? ojoj kommer inte ihåg,men var väl något kul som någon sa i skolan.


Vad ska du göra NU? plugga!!!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Heej!

Nu så har jag Veckans blogg tävling i min blogg!:)

Du får gärna delta!

Kram

2010-02-15 @ 20:08:40
URL: http://alexandralovetokiohotel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0