Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> -

1 Februari

Kom hem för ett tag sen. Musikalen vi var på va inte direkt någon höjdare precis, trode de skulle vara lite på teater men det var bara låtar & man hörde inte vad dom sjöng eller när dom sjöng. Jag tror att den vi ska göra i skolan blir bättre =)

När vi hade kollat klart den musikalen så gick jag & Malin till mammasjobb & roade oss lite tills vi åkte till skopunkten & sen till gränby. Såg ett par skit snygga skor på skopunkten ett par stövlar med klack. Skit snygga var dom.
På gränby köpte jag en tröja på veromoda.( kanske kan visa bild lite senare)
Åkte & hämtade mitt paket från nuknuk idag också :)



Juste skickade in gymnasievalet idag. Skickade in 8 val tror jag hehe, men jag är nöjd endå. Om jag skulle ångra mig så får jag ändra innan den 10 maj.

Det här bli det sista inlägget idag, ska göra mig o ordning för att sova!
hoppas att ni har haft en bra dag!





puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-02-02 @ 14:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0