Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> -

Julkänsla?

jag har verkligen ingen julkänsla! Har inte ens längtat till julafton.

När man var liten så längtade man alltid. Man önskade sig saker & längtade bara till att få paket. Nu spelar de ingen roll om ja får något.
 Visst jag blir glad. Men om man får tex ett nagellack så blir man  ju glad för stunden, ett nagellack håller kanske ett halv år? eller mer eller mindre. Men sen då? de va liksom de?
Om man fick önska sig vad man ville i hela världen så önskar man ju sig inte direkt en tröja?
De e inte så att om någon frågar mig & jag svarar " åhh den där tröjan från ( tex ) holmlunds för 900 kr" inte så att man säger så. De e samma sak som med ett nagellack. Man blir glad för stunden. Det kan gå hål i tröjan, missfärgad eller krymper i tvätten.
Förstår inte grejen med paketen. skulle man önska sig tex: en resa med familjen. Så blir de ju ett minne för livet!

Bara jag som tänker på det sättet? eller är jag helt mongo som tycker så?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0