Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> -

En grej jag blir galen på...

En grej jag blir galen på är folk som cyklar på trottoarerna! Kan man inte cykla på vägen så ska man inte cykla alls! Jag bodde på landet fram tills jag blev 15 tror jag det var & har bott i stan i två år. & jag kan verkligen inte hur man cyklar i stan för jag vet inte vart jag får cykla eller inte cykla. Därför låter jag bli! Folk som cyklar på trottarerna hör inte hemma där, om man går och så kommer de någon jävla cyklist och plingar på en så flyttade jag alltid på mig & tänkte " a men vafan, ja kan väl flytta på mig" Men nu blir ja bara galen & vill putta ner dom från cykeln, nu går jag & bara låtsas att jag inte hörde deras jävla fula plinga! Händer de mig flera gånger så svär jag att jag puttar ner cyklisten & skriker " skyll dig själv " för jag bli tokig! dom hör inte hemma på trottarerna dom ska vara på vägarna. Visst jag kan förstå om de e en liten unge som precis lärt sig att cykla & barnet kanske cyklar med sin mamma, för jag skulle inte våga släppa min unge ute på vägen eftersom dom inte riktigt har kontroll & kan råka cykla mitt framför en bil.

Men jag tänkte på lata jävla typ 30 åringar, som cyklar mitt på trottarena & plingar på en bara för att man ska flytta på sig! blir tokig.

haha kom & tänka på de här för jag såg en tjej när jag gick hem från skolan som inte hörde pling klockan när en cyklistjävel kom bakom henne :)


jag kan väl knappast vara den endå som tänker så?

Kommentarer
Postat av: jossan

sv; de e okej, sj då? tack detsamma ;)

2010-12-06 @ 18:17:25
URL: http://jjosy.blogg.se/
Postat av: jossan

sv; nej min kompis har gjort den, men tack ;)

2010-12-06 @ 18:59:29
URL: http://jjosy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0