Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> -

Igår/Idag

Igår: Vår mentor ska pensioneras så hennes sista dag blev igår. Vi fikade & hon läste upp dikter som hon hade skrivit om varje person i klassen. Om mig skrev hon nåt om att jag var söt & rar, aldrig lat & har blivit tuffare, Nåt sånt. Gick hem direkt efter skolan & tog bort mjöl ur håret från hemkunskapen efter mjölkrig, bytte om & blev hämtad av mamma som körde mig till Gottsunda för gymnastiken. Var där i ungefär 3 timmar.

Idag: Gick upp vid 11 tiden & latade mig, inte hänt så mycket mest sovit. Möblerade om mitt rum igen för typ 9 gången.
Sen åkte med mamma & handlade. Kanske går ut senare får se sen.

beso

/ Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0