Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> -

Tisdag/Onsdag

Tisdag: Igår hade vi skolbio först på morgonen.Vi kollade på slumdog millionarie  Klockan ett hade vi svenska & sen slutade vi efter det. Åkte tillbaka till stan med Tove & Theresa till musikenshus. Det var gymnasiemässa. Vi tog papper & kollade lite. Vet fortfarande inte vart jag ska gå, men iallafall efter det gick jag hem & åkte jag & Malin med mamma till Gränby C & skulle kolla på skor & jacka. Men det blev andra saker istället som jag köpte. Var skit trött när jag kom hem men pluggade lite endå.





Onsdag: Började halv 9, råkade sova lite för länge så kom några minuter för sent.
Nu efter skolan ska jag åka till Gottsunda vid fyra tiden för Gymnastik. Ska snart byta om & så. Måste plugga spanska för vi har spanska prov i morgon.

Kram
/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0