Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> -

19/10

Måndag idag. Alltid lite segt första skoldagen efter helgen. Det var en lång dag idag & jag är verkligen skit trött. Har nyss pluggat på lite engelska läxa som vi har tills i morgon. Vi har engelska prov på onsdag som jag har pluggat lite på också. Känns faktiskt som om det kommer att gå bra på provet. Jag vill endå inte tänka att det kommer att gå bra får då brukar det inte gå så bra iallafall.
Men iallafall, tänkte gå ut med Svea men det regnar så det blir inget spring i skogen idag. Får se i morgon.
Läste ur min frida tidning att det skulle vara min turdag idag, men jag vet inte riktigt. Brukar inte tro på sånt men endå läser jag det. Precis samma som med kedjebrev, jag tror inte på det men endå kan man inte låta bli att inte skicka vidare dom.
Nu tänkte jag koka lite kaffe annars somnar jag, sen blir det nog mera plugg.

( gammalgammal bild)


Puss på er,hoppas att det haft en bra dag!

/ ÉmmaMariaStenius


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0