Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> -

Lördag

vaknade idag av att någon försökte lyfta mitt huvud. Min kudde åkte ner på golvet så Elias försökte lyfta på mitt huvud & tänkte lägga tillbaka kudden. Sen ropade han på Malin att hon skulle lyfta på mitt huvud så puttade jag ner kudden igen. Det var lite irreterande. haha men endå snällt. Kunde inte somna om efter det så kollade klart på Hannah Montana filmen. Jag tyckte den inte var så jätte bra. Spolade förbi massa olika tråkiga saker när jag kollade på den. Är fortfarande riktigt trött & skulle kunna somna om när som helst. Är ensam hemma, ganska skönt.men dom kommer nog hem snart. Idag blir det en sov dag. Orkar verkligen inte göra något. Tänker nog plugga lite.




Puss / EmmaMariaStenius

Kommentarer
Postat av: jenni

Ställ gärna en fråga i min frågestund på min blogg :)

2009-11-14 @ 13:16:30
URL: http://jmpk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0