Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> -

SOMMARLOV

YEEAH! Nu äre sommarlov!!! :D så jävla härligt,hoppas bara det blir nå bra väder annars blire juh inge sommar.
Sjöng i kören & höll på att garva ihjäl mej asså.Kollade på när Malin sjöng solo också,de gick väl bra tror jag för henne.
Fick våra betyg idag också,har höjt mej i vissa ämnen :D de e juh super!
Skulle på stan efter också med Tove en stund typ nån timme,jag köpte nån tröja.Vi gick till musikenshus & satt där & snackade ett tag tills vi glömde bort tiden & hon fick springa till tåget.
Tänkte gå hem efter men hade ingen nyckel & min dumma syster ville inte ge mej nyckeln så jag gick till mammas jobb & nu sitter jag där & ugglar -.-

Hoppas att alla får ett bra lov nu <3
hare gott, puss
/ E.S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0