Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> -

7 Juni

Elias skulle ha ngt barnkalas idag för han fyllde år för ett tag sen,så jag skulle hjälpa till att blåsa ballonger och städa lite.Helt okej dag.Lite stökigt när alla barnen kom alla skrek & hade sej men det varade inte så länge.När allt var slut så va Malin & jag ute typ resten av dagen & hoppade studsmatta :D skulle kunna bo på den!
Börjar bli lite förskyld men tror inte att det blir nå värre,hoppas inte det iallafall.Imorgon ska jag till Mamma & det är baddag också inte precis sugen på att bada om det blir dåligt väder men vi får väl se vad det blir.
Inte många dagar kvar till sommarlovet heller & det är jag super glad över.Det ska bli kul då.

Puss&Kraam  
/ EmmaStenius
___________________________________________________________________________________________
Walking on sunshine



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0