Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> -

5 Juni/ Malin 13 år

Malin fyller 13 år idag,Grattis henne!
Skolan va som vanligt idag,hade körövning idag faktiskt väldigt kul.Hade slöjd med 3orna,det va sjukt kul asså. Lyssnade på när en liten tjej som sjöng.asså de e helt otroligt att hon sjunger så bra :O.helt sjukt,men fan avundsjuk nästan.Men iallafall,gick hem & packade för pappa skulle hämta mej,Malin & Elias för att sen åka till vänge & vara där över helgen.Min farmor,farfar & faster kom hem till oss idag & firade Malin, åt gott och sen gick malin & jag ut & cyklade men va typ bara ute i 20 min,för kallt.
Nu äre typ 5 grader ute!.I helgen ska jag nog vara mest i stället tror jag,ska upp tidigt o morrn & jobba kl 8.30 till 10.30 i stallet.Tror att det kan bli ganska kul faktiskt,hoppas det iallafall.Men nu ska jag nog sova tror jag,hoppas att alla får en trevlig helg    pusss&Kraaam


/ EmmaStenius


Kommentarer
Postat av: frida

asså helt sjukt hur bra hon sjöng .. <3

2009-06-06 @ 01:05:09
Postat av: Malin

den dära tjejjen som sjunger så bra är mitt fadderbarn och hon bor i huset brevid daaaa!

2009-07-07 @ 17:59:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0