Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> -

Hemma

Hemma nu från danmark.Va där i ungefär 5 dagar,jag hade namnsdag den 22(Emma) & 23(kristina).
Åkte till ett zoo i Danmark & gick på Legoland.Det va soligt på kvällarna & mornarna men på dagarna vare bara regn & åska. Fasst va skit kul att åka saker på Legoland i regnet. Vågade precis åka en grej & vi stog i kö tills grejjen gck sönder!Men åkte den iallafall.Men det va lite läskigt,haha.
Hotellet vi bodde på hade pool så vi badade varje kväll där.Malin & jag fick ofta käll av badvakten,haha men vi fatta inget för han snackade Danska.Vi gjorde inte ens ngt som ingen annan gjorde så.

Efter danmark åkte vi till Helsingborg i skåne & där stannade vi på ett hotell & sov där.Ganska skönt att slippa alla Danska som snackar med en & man fattar nada.Det va ganska  mycket harkrankar där,ganska äckligt.

Jag: Usch det är en harkrank här inne!Det sitter på min säng där uppe!
Malin: Men gud emma så farligt..
Jag: men nej..

På morgonen efter

Jag:men ofta den är kvar,varför flyger den inte iväg?                   
Malin: Får jag se
Malin:Meh....Emma det är en spindel....!


Den va fett äckligt med långa ben o.O

Bilder från allt kommer senare!
hare bra puss! / Emma



Kommentarer
Postat av: :)

vilken heting! ;)

2009-07-29 @ 01:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0