Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> -

Fjärde advent

FYRA dagar kvar bara! Kan man längta mer?

Julshow i stallet idag, va där från 11 till 14.30. Var stallvärdinna i ungefär en timme. Åkte hem & bytte om lite snabbt & sen åkte vi & bowlade. Helt tomt var det där, det var vi & en annan familj. Så det va faktiskt väldigt skönt & blev faktiskt chockad. Men kul var det. Jag kom trea vilket var också lite chockade haha.  Det blev Pappa, Elias, Jag & Malin. Men eftersom Elias fick hjälp så tycker jag att jag kom tvåa =)
Början bli riktigt trött så ska väl sova snart. I morgon åker jag till mamma igen & så är det skola också. Efter det så blir det julhandla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0