Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> -

Lördag/Söndag

Igår kom mormor,Roger & min gammelmormor hem till oss & åt middag.Vid 21.00 tiden kom Frida till mig & vi gick ut ett tag men de va typ inga ute.Dagen efter åkte vi & badade på Alsta badet.Skit fint väder.Frida år skit brun så jag kände mig super blek.Vi kom hem vid 15.00 tiden.Vi gick ner till stan & kollade lite.Träffade Frida E ute också.Jag är jätte fint röd på benen så hoppas de går över i morgon.

Imorgon blire nog sola&bada om det blir härligt väder!

Puss hare bäst,
/ Emma









Kommentarer
Postat av: frida

trevligt hade vi, och nej jag är inte alls brun.. haha du är så mycket brunare än mig spec i ansiktet och hela kropppen bara att dina ben är väldigt röda haha, det går säkert över imorgon :)

puss <3

2009-08-09 @ 22:23:32
Postat av: Emma

Sv:Jo du e visst brun!

hah jo hoppas också de går över

puss<3

2009-08-09 @ 22:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0