Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> -

God morgon

Har precis gjort mig i ordning & ska åka till stallet snart.Vet inte riktigt när jag kommer hem sen får se då.

Juste! Hände en ganska läskig grej hemma hos pappa för några dagar sen.
Jag hörde nån skrika & gick ut för att se vad det var som lät,Malin & pappa va redan ute så dom hörde de också.

Malin: Hon skriker på hjälp!
Pappa:Nej det är nog några barn som leker.

Sen kommer det någon som springer mot oss

Malin:det är någon som springer till oss
Pappa: Nej han joggar,han är ute & springer

Men han kom & frågade efter telefon så att han kunde ringa ambulans.
Det var någon som hade blivit hundbiten.Två hundar hade lekt & så hände de,jag vet inte rikgt hur.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0